Wednesday, December 20, 2006

Decemberleda

Då börjar jag om igen, som så många gånger tidigare. Som vanligt kommer det inte stå någonting av egentligt värde här, men det får ni leva med.

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket vettigt. Vaknade, gick på seminariet, lyckades med konststycket att inte trilla ihop av trötthet, lånade några böcker till hemtentan, hade terapi med Johanna, gick in i Ulf en stund, gick hem, åt, somnade och vaknade igen. Nåväl, ska snart knyta ihop mig själv och bege mig ut till Flogsta för lite onsdagspyssel hos Johanna och Andreas. Antar att man inte behöver vara så förbaskat hurtig varenda dag, jag har dessutom ont i hjärtat så egentligen borde jag ligga hemma i ett mörkt rum och lyssna på teenage- angst musik och tycka synd om mig själv. Det kommer ju inte hända, jag gillar inte mörka rum.

Igår var däremot en dag med mycket aktivitet! Jävlar i min lilla låda! Vaknade tidigt (fantastisk bedrift) och städade mitt hem. Gick därefter på stan med la Johanna och spanade julklappar och svor lite över snöfallet. Misstänker att snön är här för att stanna den här gången. Misär! Som plåster på såren köpte jag ett par stiliga vårskor. Ha! Snön må icke vinna över mig! Efter diverse äventyr på stadens gator gick jag till Carolina och lärde mig smarta saker, halkade hem och piffade lite och fikade med Emma och Daniel. Det kommer bli sjukligt tomt utan Emma hela julen och halva januari, men jag överlever. Kvällen avslutades med att Staffan kom på besök. Det var, som alltid, trevligt.

Suck Jag blir så trött! Sitter vid en inlånad reservdator nu när Mr Darcy vägrar fungera och Mr Brown (reservdatorns namn) är så seg. Håller på att bli rosenrasande!

Dagens ord: msnångest.

Jag saknar Island

Nej, nu tog orden slut igen. Lev väl!

1 Comments:

At 6:00 PM, Blogger malva said...

Äh, du går inte miste om mycket. Idag har det regnat hela dagen och tofun var slut på bónus. Och ett par sokkabuxur kostar 1987 kr!

 

Post a Comment

<< Home