Sunday, December 24, 2006

Jul

God jul kamrater!

Det har varit ett tämligen lugnt julfirande idag. Vi var nere hos mormor en stund, vilket var trevligt men väldigt, väldigt tomt utan morfar. Jag saknar min morfar fruktansvärt mycket. Men iaf, jag fick bra julklappar och julstämningen var det inget fel på.

Igår var jag på julfest hos Sofia och Martin och passade samtidigt på att konfronteras med gamla spöken. Yeah! Det var julbord, granjakt och pyssel. Stämningen på topp och allmän julyra. Dessutom åt jag en bit sill för första gången i mitt liv, det tänker jag inte göra om.

Imorgon blir det den årliga julmiddagen med flickvännerna och därefter utgång, jag anar en stundande katastrof, men det ska bli kul! Pepp!

Suck. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket. Kan det inte bara sluta göra ont snart?

Lev väl och ta hand om er kamrater!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home