Monday, February 05, 2007

Fotriktiga skor

Nu har jag börjat ett nytt liv (igen) och den här gången ska jag lyckas! Beach 2007 here I come! Var iväg och tränade idag, efter ett alldeles för långt uppehåll. Det är så fantastiskt briljant att gå på Friskis och Svettis gymnastikpass. En massa människor som skuttar omkring i fula men fotriktiga skor, samtidigt som det är ett eländigt vevande med armarna till katastrofalt dålig men lite frän och klämmig musik. Seriöst, träningsskor är så bedrövligt fula att det inte finns något slut på hur fula de är. Usch, dagen då jag var inne på the Stadium och införskaffade mig mina fula men fotriktiga träningsskor är för evigt befläckad. Hoppas de håller i all evighet, då slipper jag slösa pengar på fula men fotriktiga skor igen. Nåväl, det är skönt att röra på sig sägs det.

Helgen som passerat har varit väldigt fin. Förfest med crewet och därefter utgång i fredags, vilket resluterade i sunk och tv med väldigt fantastiskt sällskap i lördags och lite till, finfin promenad och helgupdates med Emma- Lotta och fika med Fredrik i söndags. Jag är nöjd med helgen och jag tycker om mina vänner väldigt mycket, bara så att ni vet. Däremot gillar jag verkligen inte fotriktiga skor. Fy fan, att behöva slösa pengar på fula men fotriktiga skor är fan lika illa som att ha konstant söndagsångest.

Min rygg har dött. Kom och kläm på den!

Jag har framstående planer för resterande del av veckan! Nu ska det fixas!

Sådärja, jag ger er JD igen! Zach Braff, MY man!

1 Comments:

At 2:55 PM, Blogger malva said...

Jag har inga fotriktiga skor...
Däremot fotont allt som oftast. Funktionella kläder regerar!

 

Post a Comment

<< Home