Tuesday, February 20, 2007

2036

Jag skrev just ett himla bra inlägg om att vi alla kommer dö år 2036, men så jiddrade Mr Darcy och dog. Så nu tänker jag strejka och skriva om något helt annat, eller inte. Life is a bitch! Dessutom suger det getspene att tentaplugga.

Nåja, vi kommer alla dö år 2036, iaf om man ska tro Aftonbladet ikväll. Och det ska man. Jorden kommer träffas av en gigantisk asteroid om inte astronauter åker upp i rymden och "knuffar" undan himlakroppen innan dess. Heh. Okej, först och främst, hur fasiken "knuffar" man undan en GIGANTISK himlakropp bara sådär?! Det går inte. Dessutom, vore det inte lite tuffare om vi väntade ut asteroiden och körde stenhårt på Armageddon style?! Skicka upp en människa i rymden för att rädda vår planet, först när vi vet att jorden kommer träffas, och allt fantastiskt liv som finns på vår jord kommer utplånas inom 24 timmar? Jag röstar för Armageddon. Pax för att vara Liv Tyler! Som sagt, jag tentapluggar och det betyder att jag klickar in på www.aftonbladet.se ungefär 10 gånger per dag. Aktiv student.

Februari har varit aktiv på många sätt och vis. Jag har flängt runt som aldrig förr, studerat stenhårt (nåja!) och fördjupat mina bekantskaper på diverse håll och kanter. Vi får se vad som föds ur detta, jag är pepp iaf!

Min hjärna är överhettad efter att jag, bokstavligen, försökt trycka in 5 veckors aktiva studier i skallen på en dag. Heh. Det går inte. Notering för mig själv: nästa delkurs, försök vara aktiv redan från början. Friskt vågat, hälften vunnet! Eller?

På fredag ska vi ut och räkna synthare. Briljant!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home